Sunday, March 31, 2013

ריהוט למשרד גדול וחדרי ישיבות - רהיטים להמונים


בבואנו לבחור ריהוט משרדי חדש/לעסק חדש,  כדאי לתכנן או להבין לפרטי פרטים מה הצורך כיום וכיצד הוא יראה או יתעדכן  בעוד שנתיים,  חמש ועשר שנים מפתיחתו.

ריהוט למשרד -  חברה או חבר'ה?

כמות הריהוט הדרוש,  תיקבע בדרך כלל את התקציב הכללי שלכם בסעיף 'ריהוט משרדי'.  ככל שחדר הישיבות גדול ואמור לספק יותר צרכים משרדיים, כך תיגררו יותר לרכישות המוניות במרכזי הריהוט המוכרים כדוגמאת קטלוג 2014 של איקאה.

כאשר אתם פונים לפירזול - זוסמן  בית מלאכה, מסגרות ופירזולים יחודיים בפתח תקווה לדוגמא - ולנגרים פרטיים -  ארז מרחוב אילת בתל אביב לדוגמא - אתם מחפשים איכות, גם אם המחיר מעט גבוהה מרכישה המונית/סיטונאית של הציוד הדרוש,  כפי שתמצאו כאמור באיקאה הזולה יחסית או נטוצי היקרה מאד יחסית.

איזה ריהוט צריך בחדר ישיבות?

כדי שלא תלכו לאיבוד בים אפשרויות הריהוט של חדרי הכנסים והישיבות שלכם,  ריכזנו כאן עבורכם את 'דה גרנדה פרניטשר-ליסטה'  של מעצב הפנים הנודע מאסטר בורוז סטאס הנורווגי:
- שולחן,  רצוי עם תיכנון מראש עבור מקרן/אמצעי שליטה והכנה אחרים לאמצעיי חוזי מתקדמים נוספים.
- כיסאות,  שיהיה נוח לאנשי המשרד והאורחים,  אבל שהנהגים והמזכירות לא יחמדו את הכיסאות בשעות 'בין ישיבות',  מה שמבטיח לכם ביצוע אדמניסטרטיבי כושל וזוהמה.
- ארונות ציוד והסתרת ציוד תקשורת.  עד היום,  מעדיפים רוב בני האדם לקבל תוצר סופי מבלי להבין עד הסוף כיצד. מחשב ומקרן שיוטמנו בחדר ישיבות מבלי לבלוט,  יתרמו רבות לכל איכות וויזואליות המימוש של הריהוט במשרד שלכם.
- פרקט יהפוך כל חדר פשוט לחדר מהקוצע במחירים של מאות שקלים להרכבה עצמית או כמה אלפים בודדים לאריחים איכותיים ועבודת בני דודנו היקרים והמקצועיים.
- דלת הכניסה צריכה להיות ולהיראות אחרת משאר המשרד,  דבר שיתרום רבות לאווירה הרצינית שישיבות בחדרים כאלה דורשות.

No comments: