Wednesday, September 14, 2011

הכל על קיקה - קטלוג רהיטים של קיקה, איך מגיעים לקיקה

קיקה, חברת רהיטים אוסטרית, נחתה בישראל. סניף קיקה נתניה נפתח בחודש ספטמבר 2011 וכבר ביומו הראשון משך כ 20 אלף רוכשים שהעשירו את קופת ענק הרהיטים בלמעלה ממליון שח פדיון יומי.

קטלוג קיקה, יש דבר כזה?
קטלוג הרהיטים של קיקה - קטלוג שבפועל טרם הופק והופץ לבתים בדומה למהלך של המתחרה איקאה - כולל מגוון אדיר של ריהוט בייתי, ריהוט גן, רהיטים למשרדים יוקרתיים, ארונות איחסון, פתרונות לדירות קטנות וטווח מחירים שבין סביר ליקר. קטלוג קיקה המקורי, בתרגום אוטומטי לעברית>>

איך מגיעים לקיקה?

כשתגיעו לחנות קיקה תראו כי בדומה למתחרה המחושבת איקאה, גם בחנות הענק של קיקה, אתם מובלים במסלול רכישה וחשיפה מאד שקול ומתוכנן בקפידה - ספירלה בלתי גמרת שלוקחת אתכם בין הקומות העמוסות מוצרי ריהוט במגוון צבעים, צורות וקהל יעד. הדרך הקלה להגיע לחנות קיקה היא דרך כביש החוף - כבעש מספר שתיים, ממנו יוצאים באזור נתניה-פולג, למפה מפורטת כנסו לכאן >> (הגביש 10, אזה"ת נתניה)

רהיטי קיקה, ביקורת
לרהיטי קיקה יש סטייל המאפיין את כל קו המוצרים של קיקה בארץ ובעולם. זהו קו ייחודי, נקי ושימושי שמטרתו לנצל למקסימום את האפשרויות, הגמישות וקלות התפעול. נסייני האתר שרכשו סל מוצרים בשווי כולל של 20 אלף שח, מדווחים על - כדאיות של רהיטים בלוינסקי, מחירים של איקאה, נסיעה קצרה יותר :) שווה !!!

No comments: