Monday, February 6, 2012

על רהיטי ניברז, דורון ורהיטים מעצבים ישראלים נחשבים בעולם

רהיטי ניברז - NivRaz
כאשר מטבחי ה - What You See Is What You Get של הום-סנטר הופכים יפים מיום ליום, כאשר איקאה מדווחת על גידול במכירות וקיקה נותנת קיק (בעיטה) לחנויות ריהוט רבות ברחבי הארץ ובאזור השרון במיוחד, בולט השירות החדש של רהיטי ניברז, חברה משפחתית עם התמחות במטבחים מזה למעלה משלושים שנה. בריהוט ניברז / /NivRaz מציעים מטבחים 'הכל כלול', כמו חברות רבות אחרות (כיורים, שיש, פירזול, ארונות, התקנה ועוד) ובנוסף מעניקים לכם את שירות המעצב האישי שמגיע לדירה ועוזר לכם להחליט טוב יותר בהחלטות להן השפעה כספית ועיצובית מהותית.

רהיטי דורון
לרהיטי 'דורון' מותג חזק מזה שני עשורים לפחות. ב 2008 החלו למתג את מוצרי החברה ולפרסם במדיות השונות, אודות השירות, האיכות והחדשנות של רהיטי דורון. לאחרונה, הוחלט בנהלת החברה, להשקיע כמיליון ש"ח בשיפוץ וריענון הסניפים. הסניף הראשון של רהיטי דורון שיעבור שידרוג הוא הסניף המרכזי - סניף אשדוד.

ריהוט יוקרה, מעצבים רהיטים ישראלים
מעצב על הוא תואר נחשק כמעט בכל פינה בעולם. יש לנו, הישראלים, נציגות מכובדת בעולם עיצוב האופנה והשיער ועכשיו, גם ברהיטים. שלושה שמות ישראלים זכו לאחרונה לעדנה וביקורות מפנקות בעולם: אהוד אורן, נגריא ו - other:wise. השלושה נחשבים לאמנים בתחומם, המייצרים סטייל משולב בפונקציונליות בורגנית ממוצעת ומעלה. המחיר? ללא תחרות...


No comments: