Sunday, January 25, 2009

ריהוט גן - בחירת שולחן לגן, כסאות נוחים והמחיר? ללא תחרות

כולנו רוצים גן, או לפחות מרפסת נוחה וכשאנחנו מגיעים סוף סוף לחלקת האלוהים הקטנה, כסאות ושולחונות שאיבדו מזמן את מטרתם, הופכים לציוד הגן. מדוע רובנו מתייחסים לגן/גינה/מרפסת כמזבלה של ריהוט הבית וכיצד בוחרים ריהוט גן/מרפסת מתאים בלי לשלם מחיר יקר.

מרפסת, גן או גינת חמד ממוקמים רובם ככולם מחוץ לקווים המרכזיים של הבית/הדירה שלנו. זו הסיבה המיידית שאנו משייכים אותם אל 'החוץ' ובוחרים להקפיד על ריהוט איכותי, יקר, מפנק ויעיל רק בתוך הבית. כך יוצא לא אחת שמרפסות וגינות יפות הופכות באחת למאגר 'ריהוט גן' שמעולם לא הותאם לצרכים ולצבעים שראינו באותו חלום ראשוני על חלקת האלוהים הקטנה והמעוצבת שלנו.

הדרך הנוחה ביותר לבחור ריהוט גן, כסאות ושולחן שיעשו את העבודה נאמה, היא להתחיל בלזרוק את כל מה שיש לנו ואין לו שימוש כמטרתו המקורית. אותה כוננית עלובה תוחלף בכוננית פלסטית מעוצבת זולה ויעילה, הספה הקרועה תרופד מחדש או תעלם וכל החצאי כיסאות פלסטיק עלוב מסין, יוחלפו בקנייה חד פעמית דולה אך חסכונית של ציוד גן, הכולל כסאות שנוח ונעים לשבת עליהם בכל תנאי מזג האוויר (אם זה אומר כיסויים, אז כיסויים בצסעים ראויים), שולחן שעושה את העובדה גם אם מישהו נתקל בו בטעות עם קצה המנגל וכו. תחשבו נוחות.

No comments: