Wednesday, January 26, 2011

קטלוג איקאה 2011 - כל מוצרי חנויות איקאה בראשון לציון / בנתניה

קטלוג איקאה הפך בשנים האחרונות למותג, ז"א משהו שמשדר לכם מסרים שיווקים גם מבלי לשדר אותם. המוח שלנו מקשר את המותג למסרים שנקשרו בו בעבר ושולף אותם בכל פעם שאנחנו מזהים סממן של אותו מותג. כך לדוגמא קורה לנו עם הפססססס....הגזים והנוזל השחור שאומרים לנו - ואוו, זה קולה, מרענן, צעיר, עכשוי. או הכתום של אורנג' או ה M של מקדונלדס וכן הלאה. אז קטלוג הריהוט והציוד לבית של רשת חנויות הבית איקאה ישראל, הפך למותג נחשק שמצפים לבואו מדי שנה. הנה תמצית קטלוג איקאה לשנת 2011.

קטלוג איקאה 2011 נפתח בהצהרה שאיקאה מכוונת אל היומיום שלנו. הסלון היומיומי - לא זה שבו מארחים, זה שבו הילדים קופצים והכלב רובץ. המבטח - לא זה שאייל שני מכין בו ארוחות גורמה ללא טיפת ליכלוך, זה שגם העוזרת לא מצליחה לנקות. חדר השינה - לא זה שבו מדי ערב מזיעים עד התעלפות ושכרון חושים, זה שבו צריך מספיק מקום להכיל ילד חולה בין זוג הורים עייפים.
מנכ"ל איקאה ישראל - שלומי גבאי - מספר לקוראים על ילדותו ועל חמימות ביתית אותה מנסים להעביר לכם בקטלוג.

בקטלוג של איקאה לשנת 2011, שולטת הקרירות דווקא. הקרירות העיצובית שמאפשרת לוק של מיליון ותקציב של פחות, מתבטאת בקטלוג של איקאה כבר מעמודי המבצעים הראשונים, דרך ההגדרה שהסלון הוא הוא מרכז הבית ועד לפריטים המשרדיים הקטנים.

איקאה דואגת לשלוח לקהל לקוחותיה מדי שנה את 'קטלוג איקאה' הנחשק כאמור, אבל מוודאת שלכולם תהיה גישה אליו כל הזמן, לכניסה לקטלוג איקאה באינטרנט, ליחצו כאן >>

No comments: