Saturday, September 1, 2007

כסאות, שולחנות, שולחן מנהלים, כורסאות מנהלים, ריהוט משרדי, רהיטים למשרד, נגריה

בחירת ריהוט משרדי נובעת משלושה שיקולים עיקריים:

1. צורך - ז"א, מתעורר הצורך בציוד משרדי חדש כגון שולחן עץ צלא לעובד שהצטרף, כסא מנהלים נוח ומשודרג לבוס החדש, משענת רגליים למזכירה שנכנסה להריון, פתיחת 'אופן -ספייפס' באמצע משרדי החברה ועוד.

2. עלות - עלות הציוד המשרדי וריהוטו, ישפיעו במישרין על ההחלטה איזה ציוד לקנות ובאיזה ציוד להתעניין. ריהוט משרדי יכול להסתכם בהוצאות קטנות של כמה מאות עד אלפי שקלים ומצד שני, רכישת ריהוט משרדי מלא, עשויה להגיע לא אחת לסכומים של למעלה ממאה אלף שקלים, עבור ריהוט משרדי מלא למשרד חדש/מתרענן.

3. התאמה - במיוחד במשרדים קיימים, אך גם בשלבי עיצוב משרדים חדשים, אנו נדרשים לעיתים לבחור מתוך מלאי מוגבל, בשל הצורך, הרצון ולפעמים החובה להתאים את הריהיטים במקום העבודה שלנו, לשאר הרהיטים במרחב.

להלן מספר המלצות על ספקים מתחום הריהוט המשרדי על פי 'סלקל - פורטל רהיטים' : ריהוט גן ומשרד, ארונות מטבח, חדרי שינה/ילדים ומערכות ישיבה:

גבאי ריהוט משרדי ייצור ושיווק ריהוט משרדי ייצור ושיווק ריהוט משרדי כסאות,שולחנות.

פז ריהוט משרדי ייצור ושיווק ריהוט משרדי ייצור ושיווק ריהוט משרדי ריהוט מתכת,שולחנות,כסאות.

מעיין ייצור ושיווק ריהוט מישרדי מעיין ייצור ושיווק ריהוט מישרדי כסאות שולחנות ודלפקים.

י. מיזרחי שיווק כסאות עבודה שולחנות עבודה וריהוט מישרדי. ייצור ושיווק ריהוט מישרדי (כסאות עבודה,שולחנות עבודה,כורסאות מנהלים שולחנות מנהלים).

אורן ריהוט משרדי הריהוט שעושה את המשרד ריהוט משרדי יוקרתי בטעם אישי.

יופי רהיט יצור רהיטים למוסדות נגריה ליצור רהיטים למוסדות בנקים בתי מלון משרדים בתי אבות דלפקים חנויות הסוללים א.ת. בת-ים.

No comments: