Wednesday, May 30, 2012

מכירת חיסול בקיקה/Kika - שעות פתיחה, מוצרים בהנחה

קיקה / Kika האוסטרית קרסה מהיום שקמה כך מסתבר. עם שכירות גבוהה, מצבת כוח אדם מנופחת ותיאום ציפיות לקוי בין המפורסם למוצע למכירה, היוו חלק נכבד מהסיבות לחיסול רשת הרהיטים שמשגשגת באוסטריה וברחבי רוסיה, למרות הכישלון בישראל. אולם היה זה היעדר אתר אינטרנט (ובשלב מאוחר יותר, אתר שנבנה ללא ייעוץ מקצועי, ללא יד מכוונת או מבינה) היה ה'בור' הגדול שיצרה קיקה לעצמה בתודעת הלקוח הישראלי שהוא, כך הוכיחה איקאה בפעמיים שנולדה כאן בישראל, הוא מוכן לשלם, אבל לא רוצה שיגידו לו שזה זול.

קיקה/Kika מכריזה על מכירת חיסול

 לאחר שרשת ביתילי הבינה שאינה מוכנה לשלם את הסכום הנדרש על ידי מפרק קיקה, עבור הסחורה, החליטו ראשיה שלא לרכוש את השלד של קיקה ומכירת החיסול יצאה לפועל. מטרת המכירה היא כיסוי מיליוני שקלים של חובות לבנקים, מלווים וספקים, הלקוח במקרה הזה, לא צודק. מאות לקוחות שרכשו מוצרים ולא יראו אותם/החזר כספי לעולם, נמצאים בימים אלו על סף מדרכות החנות (בליווי משטרתי מאסיבי) ומפגינים ומתריעים - המחיר אולי זול עכשיו, אבל לא בטוח שתקבלו את המוצר וגם כך הוא 'של' מישהו אחר.

שעות וימי פתיחה של חנות קיקה/Kika

החל מיום רביעי ה 30.5.2012 ועד סוף יוני, תתקיים בחנות קיקה מכירת חיסול של מוצרים בהנחות משמעותיות. החנות תהיה פתוחה בין השעות שתיים עשרה בצהריים לשמונה בערב - בימי שישי, שבת וערבי חג אם יהיו, הפתיחה תלויה בפרמטרים משתנים ומומלץ ליצור קשר כדי לוודא כי באפשרותכם להגיע ולרכוש במכירת החיסול של קיקה. הרוכשים שלא קיבלו את מוצריהם טוענים שנסחטו על ידי נציגי קיקה בשבועות האחרונים והמחיר שממנו עתה מורידים אחוזים ניכרים, הוקפץ ולכן לא משקף הנחה אמיתית. השמועות ברשת האינטרנט מספרות כי ביתילי בחרה בדרך הזו - להריץ מכירת חיסול ואז לקנות את השאריות ולא להיפך, מכיוון שזו הדרך הקלה ועמחה ישראל שמכה אחד את השנייה ממש עתה בין מקומות החניה המעטים שעוד נותרו בחניוני חנות הרהיטים קיקה, מוכיח זאת שוב.

איך מגיעים לחנות קיקה/Kika בנתניה?

פירסמנו בעבר הוראות הגעה לחנות קיקה בנתניה, אתם מוזמנים לקרוא.

No comments: