Monday, August 27, 2012

קטלוג איקאה החדש - IKEA 2013 בישראל

איקאה ישראל משיקה את קטלוג הרהיטים/ציוד ומתנות לבית של שנת 2013, כאילו לא הייתה קיקה, כאילו לא נשרף הסניף בנתניה, כאילו אין בעיה להוריד מחירים ועדיין להישאר ריווחים אחרי ולקראת עוד משבר פיננסי עולמי.

איקאה 2013 - קטלוג של התאוששות מאסון

איקאה ישראל - ממש כמו איקאה העולמית ורוב תאגידי הענק בעולם - נאלצה להתמודד בשנים האחרונות עם 'מכות' פיננסיות מגוונות - תחרות גוברת, זיופים אסייתים שצברו תאוצה נוספת, אובדן סחורה ופגיעה בשם בעקבות שריפה וחורבן סניף נתניה ועוד. אולי בגלל המשבר שהחל ב 2008 ולקראת זה שיקרא 'אמרנו לכם שהוא יבוא' שאמור לקרות מיד אחרי (או במקום) מלחמה עם איראן (או סוריה, או כל מדינה שבא לה להשמיד את ישראל בקרוב), החליטו באיקאה ללכת בקטלוג 2013 על מוטו חסכוני - הטקסטיל עושה פלאים, הבדים, האקססוריז, הפיצ'פקס שמסביב, יכולים לשפר, לשדרג ואפילו להתעלות על כל מוצר קפוא בזמן.

מן המיצר קראתי IKEA, ענני במרחב IKEA

בדיוק כמו שתוכניות הבוקר (תודה אודטה על בקרים נפלאים בשנות התשעים!) עשו לגזירת גופיות ולבישתן מחדש עם צבע אחר ופייטים, כך עשו המפלות שהפכו למעליות - השריפה בסניף IKEA נתניה והפתיחה (או יותר נכון הקריסה) של מי שהייתה אמורה להיות ה-מתחרה הגדולה של איקאה בישראל הלא היא קיקה האוסטרית שנסגרה לאחרונה סופית, לאחר חיסול מלאי לאנשים פרטיים (ומקומבנים, שלא תחשבו שאתם העמחה קיבלתם את המוצרים הטובים במחיר הטוב, אתם לא) ולחברות ציוד וריהוט שימכרו את המוצרים האלה תחת שם אחר בפי שתיים כסף, בקרוב בסלון שלכם...

תמונות, רשמים והרבה קטלוג איקאה (אגב, אם עוד לא קיבלתם, כנסו לאתר של איקאה ובקשו אותו, זה לא פייר שכולם קיבלו ורק אתם לא! רוצים להבין למה? קיראו כאן על המחדל...)

הנה מספר תמונות שאספנו מהאינטרנט עבורכם, כולם מתנת משרדי היחצנות המשקיענים של איקאה. אגב, חדי העין שבינכם, יבחינו כי מספר הולך וגדל של מוצרים, אינו אלא עיבוד ממוחשב וכך יהיה בעתיד יותר ויותר בקטלוגי איקאה, הכל ברוח ההוזלה של העלות כדי למקסם את ההנאה של הלקוח (או כך לפחות קוראים למשבר פיננסי באיקאה...):

מתוך קטלוגים של איקאה ישראל בעבר ובהווה.
איך משיגים? זה סוד, קיראו עליו כאן >>





No comments: