Monday, February 28, 2011

ארונות אמבטיה - איך בוחרים ארון לאמבטיה זול, עמיד ואיכותי

עוד בימים בהם אמבין וחברת כתר פלסטיק היו המובילות הבלעדיות בשוק ארונות האמבטיה/ ארון לחדר רחצה / פתרונות איחסון לחדרים הרטובים בבית, נהגנו, עמחה ישראל, לצאת אל החנויות ולחפש את הארון אמבטיה המושלם עבור חדר הרחצה שלנו. כתר פלסטיק התמקדו בימים ההם במגוון, אמבין נחשבו לסמן הימני בתחום האיכות. בימנו, ארון אמבטיה הוא עוד אחד ממלאי מחסני ציוד ביתי וחנויות ריהוט שמציע טווחי מחירים משתנים, איכות משתנה ועמידות מסוגים שונים, למטרות שונות.

בבחירת ארון לאמבטיה, אנחנו בדרך כלל נוטים להתייחס למרחב (מידות אורך/רוחב והגבלות כלשהן מצד מבנה ו/או ריהוט חדר רחצה אחר) כגורם המשפיע ולרוב גם המכריע, שיקבע את ארונות האמבטיה שיתאפשר לנו לשים עליהם את העין במסע אחר ארון אמבטיה מושלם. חשוב לזכור פרמטרים נוספים:

- מה מטרת ארון האמבטיה שאתם צריכים? האם עליו לאחסן מגבות / בגדים מלוכלכים / ציוד רפואי וכד'. לכל מטרה יש לשקול רכישת ארון אמבטיה עם פונקציונליות מתאימה. ארון אמבטיה מלא בתאים קטנים לא יתפקד טוב כארון לאיחסון מגבות בחדר רחצה וארון אמבטיה המורכב מחללי איחסון ענקיים, יגרום לפיצ'פקס הקטנים שתיכננו לשים בו, ללכת לאיבוד.

- מה תנאי הסביבה בה ימוקם ארון האמבטיה החדש שלנו? אם יש לכם סאונה ביתית, וותרו על פירזולים בידיות/רגליות, זהו מתכון בטוח לחלודה, ריקבון וריחות לא נעימים. אם בחרתם בארון מעץ, ודאו כי הוא נושם ומתאים לאקלים שנהוג בחדר האמבטיה שלכם. בדירה עוצרת נשימה ברחובות האומנים של יפו, אפשר למצוא מרפסת ענקית ובה ג'קוזי רחב מימדים. ארון ייעודי לסביבת הג'קוזי, מחייב את בעלי הדירה לבחור במוצר עמיד בתנאי חוץ. מסכנים...

- תקציב. אם אתם מחפשים ארון אמבטיה זול, מומלץ לכם לבקר במחסני הציוד הביתי - הום סנטר, רוזנפלד, סניפים מסויימים של אייס וכד'. במקומות אלו תמצאו עיצובים שמנסים להידמות לעיצובי העל המפורסמים בעולם מחומרים שעמידים ל 5 עד 10 שנים לרוב. המחיר? ללא תחרות...

בעלי תקציב גדול/בלתי מוגבל לרכישת ארונות אמבטיה, יכולים להתחיל את הביקור במחסנים של כתר פלסטיק (לא בחנויות העודפים!), אמבין וחנויות בוטיק לעיצוב הבית.

2 comments:

יוני said...

שידת אמבטיה הום סנטר היא לא רק שידות אמבטיה של כתר

יוני said...

ארוניות אמבטיה נבחרות בהתאם למרחב של חדר הרחצה